Pönötys vs punk rock – mallia MadCraft:sta #somestrategia

Jos olisin pienyrittäjä ja pohtisin somestrategiaa yms, tämän bändin tekemisistä yrittäisin ottaa oppia. MadCraft, helsinkiläinen bändi, tuottaa kaiken itse ja tekee sen hyvin. Ns. somepresenssi on aktiivista ja luontevaa ja kaikesta välittyy tekemisen meininki ja hyvä energia. Ja soittavat sellaista musiikkia, jota itsekin olisin halunnut 20 vuotta sitten bändin kanssa soittaa mutta taidot eivät riittäneet 🙂 Katsokaa vaikka:

Tuolta heidän sivuiltaan voi lukea lisää ja tutustua materiaaliin:

http://madcraft.net/press/

Tulee mieleen hyvällä tavalla sekä NoFX että Fugazi, joilla on/oli myös se ajatus, että tehdään itse ja tehdään asenteella. Tässä laulussa kerrotaan että miksi:

Ja vielä loppuun vanha kunnon Waiting Room:

http://en.wikipedia.org/wiki/Fugazi

http://en.wikipedia.org/wiki/NOFX

Advertisements

2 thoughts on “Pönötys vs punk rock – mallia MadCraft:sta #somestrategia

    1. Tuli mieleen osittain Anssi Kelan blogista, jossa kertoi miten vähän artistille jää käteen Spotify -soitoista. Ongelma ei ollut Spotify vaan sopparit, joita levy-yhtiöiden kanssa tehdään. Siitä tuli sitten mieleen omakustanteet ja bändit, jotka tekevät hommat itse 🙂 Se, miten paljon mahdollisuuksia on tehdä asioita ja miten harvat kuitenkin näyttävät hyödyntävän niitä. Te olette tehneet paljon!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s